L’Associació de Serveis i Comerç de Castelló – ACC presentà ahir dijous, 16 de desembre de 2021 la campanya de Nadal 2021 anomenada ‘La Màgia del Rasca Rasca al Nadal‘, aquesta comença hui 17 de desembre i finalitzarà el 6 de gener de 2022.
A l’acte de presentació va assistir l’alcalde de Castelló Òscar Noguera que en tot moment va estar acompanyat pel president de l’ACC, Salvador Perucho i membres de l’ACC, Teresa Fuster, regidoria de Comerç va excusar la seua presència per malaltia, la campanya està patrocinada per l’Ajuntament de Castelló, Unió Gremial i la Generalitat Valenciana ‘El Nadal és Valencià’.
Coincidint amb l’època de Nadal, l’ACC comença una nova campanya amb la qual pretenen “animar” els castelloners i castelloneres a fer les compres al comerç local castelloner, enguany més que mai per la situació provocada per la pandèmia, que ja dura quasi dos anys.
En aquesta ocasió, el col·lectiu castelloner oferirà als clients dels negocis adherits a la campanya unes targetes ‘rasca rasca‘ que en el seu interior estan amagats 64 premis de 25 €. La campanya comença hui 17 de desembre i finalitzarà el 06 de gener de 2022.
La campanya, denominada ‘La Màgia del Rasca Rasca al Nadal‘, es presenta amb un major benefici per als clients, ja que podran gaudir de les compres al comerç local amb una atenció més directa i personalitzada i a més entrar en la possibilitat que els toquen els 1600 € amb productes.
Així, amb la seua compra, els clients podran aconseguir els ‘rasca rasca‘ dels comerços de l’agrupació que s’han adherit a la campanya.
Aquesta nova acció s’emmarca dins de les activitats executades pel col·lectiu per fer visible el xicotet comerç i acostar-se als ciutadans, als quals pretenen agrair la seua fidelitat a través d’aquestes iniciatives comercials, des de l’ACC volen destacar la col·laboració de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Castelló, per donar suport a aquest tipus d’accions.
0 comentaris