L’Associació de Comerciants de Castelló prepara per a juliol una acció per seguir fidelitzant els clients amb un estiu de proximitat i confiança
CN | Maria
L’Associació de Comerciants de Castelló (ACC) ja escalfa motors per a la seua nova campanya d’estiu, que enguany arriba amb el lema ‘A prop de tu, sempre, este estiu també’. Amb aquesta iniciativa, que es llançarà a principis de juliol, l’ACC vol continuar posant en valor el comerç de proximitat com a pilar fonamental de la vida social i econòmica del poble.
La campanya manté l’essència de les accions anteriors: agrair la confiança dels clients i oferir un motiu més per triar el comerç local. Els detalls concrets es donaran a conéixer pròximament, però des de l’ACC ja s’ha anunciat que es tractarà d’una proposta estiuenca, útil i pensada per continuar fidelitzant la clientela, amb el mateix esperit d’estima i compromís de sempre.
Amb la col·laboració de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, la Diputació de València, Unión Gremial, Nou Gremial i l’Ajuntament de Castelló, aquesta nova acció reafirma el compromís de les institucions amb el teixit comercial local i el seu paper clau per a dinamitzar l’economia de proximitat.
Des de l’ACC recorden que comprar als establiments del poble és apostar per la qualitat, el tracte humà i el futur del municipi. “Amb aquesta campanya volem seguir prop de la gent, perquè sabem que el comerç local no és només una opció, sinó una manera de fer poble”, han destacat des de l’organització.
‘A prop de tu, sempre, este estiu també’ no és només un eslògan, sinó una declaració d’intencions: fer que aquest estiu Castelló continue bategant amb la força dels seus comerços i la confiança dels seus veïns i veïnes.
0 comentaris