CN | ACC
L’Associació de Comerciants de Castelló (ACC) prepara la campanya ‘Enamora’t’, una iniciativa que té com a objectiu dinamitzar les compres en el comerç local aprofitant la proximitat del Dia de Sant Valentí. La campanya compta amb el suport de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, així com de l’Ajuntament de Castelló, a través de la seua regidoria de Comerç.
El president de l’ACC, Vicent González, ha destacat el compromís de l’associació per impulsar l’economia local: “Des de l’ACC, treballem sense descans per potenciar el consum en el comerç dels nostres associats. Agraïm la col·laboració de la Conselleria i de l’Ajuntament, que des del primer moment han recolzat aquesta iniciativa”.
La campanya ‘Enamora’t’ inclourà obsequis especials per als clients que realitzen compres en els establiments adherits els dies previs al 14 de febrer. A més, els comerços participants estaran identificats amb distintius en forma de cor en els seus aparadors, facilitant així la seua identificació per part dels consumidors.
Des de la Junta de l’ACC ha assenyalat que aquesta acció busca motivar els veïns a realitzar les seues compres a Castelló durant aquesta època de l’any, fomentant així el suport al comerç de proximitat. “Els detalls únicament podran recollir-se en els comerços associats a l’ACC, la qual cosa reforça la importància de comprar al poble”, ha conclòs.
Amb aquesta campanya, l’ACC continua apostant per accions de promoció que beneficien el xicotet comerç local, posant en valor la qualitat i la proximitat dels establiments de Castelló.
0 comentaris